-->


Ogłoszenia

I po lekkich czystkach.
Autorzy usunięci zostali tylko z linków, więc wystarczy kontakt w administracji, by ich przywrócić. ;)

1 lipca 2013

Sesja!

Zainteresowani planowaną przeze mnie sesją proszeni są o wpisanie się w komentarzu, poniżej.
Zadeklarować można tylko jedną swoją postać. 
Odbędzie się najprawdopodobniej w niedzielę, około godziny 16/17 na czacie, do którego adres znajdziesz nad nagłówkiem w zakładce "sesje"
Jeśli chciałbyś wziąć udział w sesji, ale niedziela Ci nie odpowiada - daj znać, również poniżej. Gdy pojawi się więcej takich głosów pomyślimy nad zmianą terminu.

11 komentarzy:

  1. Ja jestem za, ale odpowiada mi bardziej sobota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez za a termin może być ten bądź inny. Bez różnicy,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem za. Tylko pytanie, czy w sesji nie będzie problemem mały limit znaków na NPCC? Czy nie lepiej skorzystac z Flasha? Mam trochę doświadczenia z czatami i chyba ten czat jest najlepszy.

    I nie wiem czy dam radę zdobyć komputer na tak długo,żeby pograć... Ale mam nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież na flashu jest bliźniaczy limit znaków. ;D
      I szczerze mówiąc kompletnie nie toleruję flasha. Tnie mi się to, kwiczy i warczy. ;c

      Usuń
  4. tyż się zgłaszam. powinienem być w stanie wykombinować czas o tej porze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za, ale nie wiem jak z niedzielą, bo prawdopodobnie w niedzielę pracuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chęci mam jak największe, ale nie ręczę za mój komputer, który jakoś nie lubi chatów.

    OdpowiedzUsuń
  7. N sesję jestem chętna, ale zobaczę jak tam wyjdzie z instalacją czata. Mam czysty dysk po wymianie i jeśli będzie z tym za dużo zachodu to nie wiem czy chce mi się go zaśmiecać. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się orientuję, można na niego wejść przez stronę, więc zaśmiecanie może być niekonieczne. ;)

      Usuń
  8. A ten... Sobota bardziej wam odpowiada? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mi bardziej, ale jak reszcie nie to mogę i w niedziele wpaść c:

      Usuń

Opowiadania